oj,oj,oj!

Herregud vad dålig jag är på att uppdatera:/ Det är nästan 2 mån sen jag skrev något här...fy skäms på mig!
Jaha, vad har då hänt på 2 mån?! Milly har nästan hunnit bli 3 mån ( den 14:e mars), och hon växer sakta men säkert:) Det händer mycket nu! Hon har börjat snacka en hel del, fått mer kontroll över sina händer och igår tror jag även att hon upptäckte sin fötter :P Hon hade ett par sockor med skallror i som vi satt på fötterna och hon vart helt farsinerad, så det dröjer nog inte så länge till innan hon ligger dubbelvikt med fötterna i munnen! Så mamma livet rullar på, det är skit kul samtidigt som det är super jobbigt också....Det är verkligen inte en dans på rosor ibland! Kan inte minnas sist jag hade lite egentid, eller tid för oss ( jag o johan), men det är så det är att vara mamma!
Har ialla fall hunnit tatuera mig! Super nöjd är jag! Nee nu ska jag nog passa på att sätta mig i soffan och läsa nya nummret av Vi Föräldrar som kom igår, medans skruttan sover.

Ha en bra dag på er!

Madde♥


Milly nyfödd...

Milly nu 2½ mån:)

Min nya tatuering! Super nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0