Mycket som har hänt sen sist :)

Hej på er!
Som sagt så var det ett tag sen man skrev här! Har varken haft tid, ork eller någon motivation till det :/
Men ska försöka bli bättre på det nu! Idag är jag ledig, och sen så jobbar jag 3 dar till sen kommer jag att bli hemma ganska mycket. Jobbet har blivit ganska påfrestande för min kropp, jag klarar inte längre av att gå och stå så många timmar på en dag:S Har fått jätte ont i ryggen och höfterna.  Har i allafall tänkt att jobba några timmar nån gång ibland när jag orkar, kommer bli tokig annars av att gå hemma HELA dagarna :S När vi inte jobbar så går mycket tid åt att planer hur vi ska ha det här hemma och inför bebis nedkomsten :) Det blir mycket handling och det är VÄLDIGT mycket som ska göras nu innan den kommer, + att johan tatuerar väldigt mycket. Så det känns inte som att det finns så mycket tid över till allt det där andra man vill göra. Igår var vi i alla fall in till Nordsjö och beställde jätte fina tapeter till barnrummet som johan och jocke ska få tapetsera :) Jag ska ta lite före och efter bilder sen, kommer bli jätte fint tror jag med tanke på att det rummet är rosa just nu :S Vi hann även med lite kalas igår, firade lina, malte och fia som alla hade fyllt eller fyllde år :) Jäytte trevligt var det och jag har nog aldrig sett så mycket bullar, kakor på väldigt läänge :) Idag så har jag klickat hem en ny telefon också :) En iphone 4 vart det! Hade vääldigt svårt att bestämma mig, har alltid varit en trogen sony ericsson kund men nu var jag sugen på något annat:) Jag hoppas jag blir nöjd. Nee nu ska jag nog ta och plocka lite här hemma, för sen ska jag nog träffa min vän malin som kanske kommer in till v-ås idag :D




Denna läckerbit kommer landa i mina händer inom kort :)

Ha det bra!

Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0