"Hemmafru"

Jaha, idag är det första dagen hemma som "hemmafru" :P Är redan rastlös och uttråkad :/
Puh! Hur ska detta gå? Undrar om jag är lite utav en arbetsnarkoman?! A,ja vi får hoppas det blir bättre när bebis har kommit:) Helgen har vart bra! Den har bestått av , party, bygga på naglar, soffmys och 3d bio.
I fredags rullade det in pengar på kontot och jag var ledig:) Så det vart en liten shopping runda för mig. Fick med mig hem lite underkläder, nya mamma leggings och en mamma tunika som jag hoppas kunna ha ett tag då jag köpte nån strl större :P Köpte även nagelkit  så jag kunde snygga till mina naglar.Var så trött på mina korta & slitna. Nu är dem långa och vita :P hi hi På kvällen vart det lite partaj, jag var mest nykter då då men det var skoj ändå.
I lördags var det mys hela dagen, köpte massa gottis och låg mest i soffan. Igår vart det lite tatuerande för johan sen bestämmde vi oss att vi skulle gå på bio. Det vart resident evil after life 3d med grannarna. Lite läskigt att kolla i 3d + att jag vart yr och illamående, så jag håller mig nog till dem vanliga filmerna i fortsättningen :P
En bra helg har det vart med andra ord.
Nu ska jag fortsätta med disken, sen blir det duschen!
Skulle behöva komma ut en sväng sen så får se vad jag hittar på :)
Ha det bra!

Madde♥



Så här vart naglarna :)

Kommentarer
Postat av: zandra

Va madde va du nykter? ;) hihi. nu när du är hemmafru får du leka med mig , kul va? :)

2010-09-27 @ 11:56:11
URL: http://www.zandra.org
Postat av: zandra

snygga naglar btw;)

2010-09-29 @ 22:50:33
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0