Tisdag!

Idag är det tisdag! Bästa tv dagen på hela veckan :P hi hi
Idag har jag hunnit vara hos barnmorskan. Mätte magen och lyssnade på bebisen, vart även ett stick i fingret!
Bebisen hade växt på sig en hel del sen förra gången, vilket är jätte bra. Men nu ska jag verkligen dra ner på allt vad sötsaker heter, vill inte att bebisen blir jätte stor och inte jag heller för den delen :P  Om ett litet tag tänkte jag åka ner till zandra. Måste kika hur hon har det, dem har ju gjort om en massa. Men först ska jag diska och plocka undan lite. Vad ska ni göra idag?
Nu kommer det lite bilder på bebis rummet.

Ha det toppen.


Bebis rum <3

En del av fondväggen..

andra sidan..

Synd att bilderna är tagna med den kassa kameran:S Ska även kika om jag kan hitta några "före" bilder, då rummet var helt rosa :P Super nöjda vart vi. Fattas dock lite saker som te.x matta, lampor, sängkläder mm men det ska fixas!

Madde♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

Fifan vade snyggt det blev ! Sängen blev ju verkligen helt perfekt !!!

Kanske skulle denna passa, kul grej:

http://www.isa.nu/shop/familjetraed-p-174.html



Kramar ! :D

2010-10-26 @ 12:17:10
Postat av: Nathalie

Oj vilken skillnad mot innan! Super fint verkligen! :) Kram

2010-10-26 @ 12:52:00
Postat av: zandra

Åååh vad fint det blev med sängen. super fint!!

2010-10-26 @ 13:02:01
URL: http://www.zandra.org
Postat av: Elina

Men vart ska jag och petter nu sova?! hihi.

jättefint blev det ju! :)

2010-10-27 @ 12:34:20
URL: http://elinafirefly.blogg.se/
Postat av: sabine

Jätte fint! Vilken skillnad mot hur det såg ut innan :)

2010-11-12 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0