Pissdag!!

Idag är det en riktig skit dag!
Det ösregnar ute och har gjort det sen igår :S
Jag är riktigt uttråkad och vet inte alls vad man ska hitta på...
Saknar mina underbara vänner, som jag tycker bor ALLDELES för långt ifrån. Vill kunna ha dem nära såna här dagar, då man kunde samlas och glo på en film tillsammans, snacka lite skit,dricka kaffe ja allt!!
Usch jag är på dåligt humör och saknar mina vänner alldeles för mycket, så nu slutar jag inna jag har spytt alldeles för m,ycket galla :P

Ha en bra dag alla ni andra!
Kram på er!

Madde♥

Kommentarer
Postat av: Malin W

Saknar dig också och den "gamla" tiden då man kunde glida över till någon och bara få en spontan tjejkväll med film och godis! Men vi finns här för varandra trots alla milen mellan oss och de gör mig glad att veta, de är kärlek de Madde <3 Kramar om i detta höstmörker!

2010-11-03 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0