Måndag igen då!

Jaha då var det måndag igen då! Vet att jag har sagt det förut men helgerna går så satans fort:S
Herregud, kan man inte bara stanna upp tiden ibland?! ;) Såg på min statistik nu att det har ökat med besökare på min sida:D Väldigt trevligt tycker jag!! Ni får gärna lämna ett spår efter er också;) Idag är det jobb som gäller 13-2015! Drygt att jobba kväll, det går så segt:S Men den här veckan kommer nog gå fort, är ledig imorgon, på midsommarafton och midsommardagen:) om han inte har hunnit ändra det då! Men det ska bli så skönt!
Magen har äntligen börjat växa:) Är inne i vecka 14+3, åh vi längtar nått så grymt mycket till ul som äger rum den 20 jul..Spännande men ändå nervöst! Tänk om det är något fel på bebisen, eller den kanske inte ens lever!! Ja jag har sånna hemska tankar:S Men jag hoppas verkligen allt står rätt till där inne! Efter det vanliga ul så funderar vi på om vi ska göra ett 3d! Verkar som om johan är väldigt nyfiken på att veta om det är en han/hon! Men förstör man inte spänningen då?! Jag vet inte hur vi ska göra!
A,ja nog om det! Ska väl ta tag i disken tänkte jag, sen duschen!
Ha en toppen dag!!

Madde♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vi tog reda på könet och Det va jätte smidigt, Det va lika spännande då;) men de är ju upp till var och en! men vi var såå nyfikna! och så kunde man ju handla efter det ;D

Hade toppen madde! kramkram

2010-06-21 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0