Väääldigt vaarmt!!

Oj oj oj vilken värme:S Gillar inte när svetten rinner och det blir klibbigt:S
Jag älskar sommaren och värme, men det är en sån hemsk värme nu, går inte att komma undan någonstans:S
Idag har jag vart ledig & johan har semester, underbart! Bara 2 veckor kvar tills min semester:D Vi har badat idag och jag har lyckats bränna mig som vanligt:S Älskar min hud!! (not) Efter det så åkte vi hem och åt en lätt lunch som bestod utav baguette med grillad kyckling och sallad, mums!! Sen åkte vi hem till evelina, david och lilla linnea på fika. Super trevligt har det vart. Vi kikade även på deras skötbord,hylla och vagn som dem ska sälja. Super fina grejer, så det var taget:D En emmaljunga city cross, silver check med hårdlift -10 vart det, och ett jätte fint vitt skötbord med hylla till. Så det hämtar vi hem senare, tänkte att vi skulle göra ul först och se så allt står rätt till och att det verkligen är bara en;) Nu ska vi snart vidare! Tänkte åka och hälsa på johans jobbar kompis med familj.

Ha det bra allesammans!

Madde♥



Denna snygging vart det:)

Med denna till fast med samma färg som vagnen! :) Det som fattas är en skötväska, men det ska ordnas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0