Ultraljud! :)

Nu har vi precis kommit hem från lasarettet! Vi har varit och sett våran lilla knodd.
Helt sjukt underbart! Att få se hjärtat slå,se den röra sig, gud vilken lättnad! Som vi har längtat!
Och nu vart det lite mer verklighet för johan också, han var helt lyrisk:D
Vi vart framåt flyttat också, fast bara 1 dag! Gud vad vi är duktiga på att räkna. BF 22 dec istället för den 23.
Nu ska jag fortsätta befinna mig i mitt lyckorus, sen får vi se vad som hittas på. Är ju ledig idag också:)
Bjuder på några bilder på vårat mirakel.

Madde♥


Det var svårt att få den att visa huvudet! Så det vart bara kullebytte bilder:P
vecka 18 (17+5)

Älskar dig så mycket redan! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror ni får en tös ;)

2010-08-12 @ 07:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0