En liten shoppingtur:)

Jaha,då har jag och johan precis kommit hem från en liten shoppingtur.
Nisses,barnens hus,gina och hollywood fick sig några besök:) Hi hi Vart inte så mycket handlat ändå, kände att jag inte hade så stor lust att springa omkring överallt. Men johan fick sig en ny keps och jag inhandlade bara lite nya underkläder. På barnens hus, så var vi in och beställde lite grejer till barnvagnen. Det vart en ny skötväska och en fotsack som kommer i början av september:) Nice! Skönt att inte behöva tänka på det. Den här helgen har sprungit iväg som vanligt,men för en gångs skull så känns det bra! Vi längtar ju så in i norden till vårat första ul som är på tisdag! Så den här gången gjorde det inget att det gick fort;) Vi har hunnit med mycket! Vi har hunnit med att mysa i hamnen på real,grillat med johans familj, besökt lite vänner, shoppat osv. Sen vill jag även säga grattis till min underbara vän malin som har förlovat sig med sin dick,som jag totalt hade missat! Så STORT grattis till er! ;)
Nu blir det bog antingen en film, eller så ska jag plocka lite medans jag väntar på maten;) (Det lutar mest åt en film;) )

Ha det bra alla kära!

Madde♥

Kommentarer
Postat av: Malin W

Tack min underbara vän! =)

2010-07-18 @ 18:03:31
URL: http://ringblome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0